Friday 20 May 2011

Self service soep!!!!!

De laatste lootjes….ik weet eigenlijk nooit of ik ze leuk vind. Het geeft het einde aan van een traject maar ook het begin van misschien iets moois.
In ons geval zou iets moois kunnen betekenen het winnen van de felbegeerde Dutch Hotel Award, deze jaarlijkse prijs wordt uitgereikt aan het beste Management Team….een hele eer dus wanneer deze geweldige prijs je ten dele valt.

De jury komt op 26 mei naar Townhouse. Om 09:00 stipt melden zij zich bij de receptie, of in ons geval bij de keuken. Wij krijgen dan exact 2 uren om de jury te overtuigen van het feit waarom wij de terechte winnaar zijn.
De jury had echter nog een extra opdracht voor de finalisten in petto; “genereer zoveel mogelijk publiciteit omtrent de finaleplek in de Dutch Hotel Award via social media met een maximum budget van 1000,- maak hierbij duidelijk dat de rode draad dit jaar self(&)service is”.
Met enkel het schrijven van dit blog, een bericht naar met twitter volgers en een vermelding op facebook komen wij er dus duidelijk niet….dan maar weer een brainstormsessie met als gevolg een plan van aanpak. Bellen, BN’ers benaderen, Wizz kids consulteren…..enfin, 3 dagen verder is het zover; wij hebben een speciale actiesite in de lucht; www.self-service-soep.nl  Via een bevriende relatie gaan we nu alle twittervolgers van DutchCowboys.nl (maar liefst 56.000!) deze link sturen met het verzoek deze te re-tweeten…..wat jij kunt doen?
Surf naar de site, doe mee met de prijsvraag en stuur een tweet naar al je volgers met onze link.
Help je mee om de prijs naar Maastricht te halen??










Olaf Bertholet

No comments:

Post a Comment