Monday 9 May 2011

Dutch Hotel Award




Zoals ik al schreef, wij zijn definitief doorgedrongen tot de laatste 5 finalisten van de Dutch Hotel Award 2011. De concurrentie is echter zwaar en ik ben benieuwd hoe de presentaties van de andere finalisten zullen zijn. Op 12 mei aanstaande worden we verwacht in het auditorium van de hotelschool Den Haag. Hier vinden de 5 presentaties plaats. power presentaties heetten ze; slechts 10 minuten (stipt!) om de jury te overtuigen....tja, je zou kunnen stellen dat als het in 10 minuten niet lukt, het in 60 minuten ook niet lukt. Van de andere kant, we hebben zoveel gedaan het afgelopen jaar, het is zo moeilijk kiezen. 

Eigenlijk is het niet netjes, althans dat vinden wij naar goed Nederlands gebruik, om over jezelf te vertellen hoe goed je bent. Toch zullen we dit moeten doen op 12 mei aanstaande. We moeten de jury er van overtuigen dat ons management team, overigens een klein team met slechts 4 leden, het beste van Nederland is. 1 ding weet ik in ieder geval, ook als we niet winnen hebben wij het béste team. Wij zijn al ruim 5 jaren in dezelfde samenstelling bij elkaar en kunnen, hoe cliché dit ook klinkt, lezen en schrijven met elkaar. Een half woord of een donkere blik is meestal genoeg om de ander te overtuigen. Ach, we gaan het wel zien hoe het loopt, ik weet in ieder geval dat we onze stinkende best gaan doen. 

Misschien moeten we wel een kort interview doen met een stakeholder en hem laten vertellen over hoe goed wij zijn; 't is immers altijd beter dan iemand anders over je verteld hoe goed je bent, toch? Ik ga eens rondbellen.... 





Rino Soeters

No comments:

Post a Comment