Friday 20 March 2015

Continu werken aan unieke hotelconcepten


Stilstaan doen we bij La Bèrgere Group niet. Ik schreef het laatst al: als je marktleider wilt blijven, voel je continu de drive om te blijven verrassen en innoveren. Als ik naar de toekomst kijk zie ik La Bergère Group zelfs landelijk bekend staan om haar onderscheidende hotelconcepten. Hotels waarmee we onze logees aanspreken omdat ze anders dan anders zijn, concepten die een nieuwe standaard neerzetten in hospitality.

Om dat mogelijk te maken kun je in mijn ogen niet zonder dedicated en hecht team omdat zij iedere dag opnieuw onze hotels succesvol maken. Ik hoop dan ook medewerkers aan ons te blijven binden door te blijven verbeteren, een interessante werkomgeving te bieden die nooit stilstaat en waar samen leren en groeien in het middelpunt staat. Samen maken we het verschil!

Een nadeel van unieke hotelconcepten neerzetten is het (deels) gekopieerd worden wat in principe een heel groot compliment is, soms echter ook een frustratie. Ik bekijk zoiets positief: het houdt ons scherp en zorgt ervoor dat we continu met nieuwe ideeën en innovaties moeten blijven komen. Zo hebben we het concept van Hotel St. Martenslane pas net vernieuwd en zijn we achter de schermen volop bezig met ons nieuwe hotel tegenover Maastricht CS dat halverwege dit jaar open gaat.

Vernieuwend wordt ons jongste kindje zeker! Op 8 mei is het zo ver, dan maken we de naam bekend. Ik kan niet wachten tot het moment waarop de naam eenmaal out in the open is, kijk uit naar die allereerste reacties. Met een ligging pal tegenover het station zien reizigers het meteen liggen als ze in Maastricht aankomen. Geluidsoverlast op dit relatief drukke punt in de stad? We hebben maximaal geïnvesteerd in geluidsisolatie waardoor je binnen vrijwel niets hoort van buiten. We krijgen een ‘urban oasis’ middenin in het dynamische Wyck, wat dat precies inhoudt houden we nog even geheim! Zet 8 mei maar alvast in je agenda…










Rino Soeters
Algemeen Directeur

No comments:

Post a Comment