Monday 21 March 2016

Rozien Beaujean aan de slag als Hotel Manager van City Centre Hotel Mabi

Met trots stel ik graag een nieuwe La Bergère Group Held aan jullie voor, namelijk Rozien Beaujean! Een dame met een dikke twintig jaar ervaring in de hospitality branche, onder andere als General Manager bij Hotel Beaumont. Met ingang van 1 april begint zij aan een nieuwe uitdaging als Hotel Manager van City Centre Hotel Mabi. Rozien neemt hiermee het spreekwoordelijke stokje over van René en Kika Persoon die ‘de Mabi’, zoals het hotel in de volksmond liefkozend genoemd wordt, 19 jaar geleden kochten en uitbouwden tot het zeer succesvolle hotel dat het nu is.

Rozien: “Het is heerlijk om weer een nieuwe uitdaging aan te gaan met geweldige kansen in het verschiet. Waarom ik kies voor La Bergère Group? Het klikt. We vullen elkaar aan, kunnen ondernemen en pionieren. In mijn vorige carrière kwamen we elkaar al vaker tegen en genoot ik van hun actieve positionering. Altijd onderscheidend, vooruitlopend en succesvol. Ik verheug me er dan ook enorm op om deel uit te maken van dit team. City Centre Hotel Mabi is in alle opzichten bijzonder; het best bewaarde geheim aan de overkant van de brug. Historie gemixt met moderne invloeden. De locatie aan de markt is een absolute toplocatie. Bovendien is het hotel een familiebedrijf dat mag integreren in een vooruitstrevende 'group' met behoud van identiteit. Kortom, de Mabi blijft dé Mabi; vertrouwd maar hier en daar anders.”

Achter de schermen bereiden we Rozien alvast voor op haar nieuwe werkplek door haar mee te laten kijken in onze andere hotels. Op die manier leren we haar nog meer over La Bergère Group, leert ze ons hele Helden-team kennen en hoe wij werken zodat ze op 1 april met alle nodige kennis en kunde aan de slag kan bij ons City Centre Hotel Mabi. Ik heb daar alle vertrouwen in, met zo’n dijk van een pakket ervaring als Rozien heeft!

Rozien, via deze weg wil ik je nogmaals heel veel succes en vooral ook plezier wensen in je nieuwe functie. Welkom!











Rino Soeters
Algemeen Directeur

No comments:

Post a Comment