Monday 18 September 2017

De kroon op ons werk: Mabi City Centre Hotel genomineerd voor Best Hotel Concept 2017

Met de Best Hotel Concept 2015 award voor Kaboom Hotel nog vers in mijn geheugen gegrift, voel ik me enorm vereerd om me samen met voltallige team van LBG Hotels te verheugen op de Entree Magazine Hospitality & Style Awards van dit jaar. Mabi City Centre Hotel is namelijk genomineerd voor Best Hotel Concept 2017! Ongelooflijk, wat een prachtige spreekwoordelijke kroon op het werk. Het is inmiddels de vierde keer dat een concept van LBG Hotels genomineerd is voor deze begerenswaardige award en we mogen oprecht trots zijn op het feit dat we hem al drie keer gewonnen hebben. Wennen? Nee, dat doet het nooit. Het is absoluut niet vanzelfsprekend dat de ervaring van voorgaande successen een volgende nominatie dichterbij brengt. Ik ben dan ook hartstikke trots op alle mensen die hebben bijdragen aan dit resultaat. Dankjulliewel!!

De uitreiking van Entree Magazine vindt dit jaar plaats op maandag 27 november in Theater Amsterdam. De smoking mag weer uit de kast, wie weet trekt onze e-commerce manager Olaf Bertholet wel weer zijn groen fluwelen exemplaar aan dat in 2015 viral ging vlak nadat Kaboom Hotel als winnaar uit de bus kwam…

Voor die tijd krijgen we nog de ultieme test van de vakjury door aangekondigde én mystery guest bezoeken. Je zult begrijpen dat we alles uit de kast zullen moeten halen om de jury ervan te overtuigen dat we deze award verdienen, Mabi City Centre Hotel is namelijk één van de vijf genomineerde hotels. Ook Alibi Hostel in Leeuwarden, Boutiquehotel Staats in Haarlem, Conscious Hotel The Tire Station in Amsterdam en Hotel Nimma in Nijmegen dingen mee naar de felbegeerde award. Het blijft dus nog even spannend tot eind november… Hoe dan ook is Mabi voor mij nu al geslaagd, enkel deze nominatie is al een feest waard!
























Rino Soeters
Algemeen Directeur

No comments:

Post a Comment