La Bergère Group

La Bergère Group
La Bergère Group ontwikkelt en exploiteert innovatieve hospitality concepten. De onderneming telt inmiddels vier succesvolle hotels; Townhouse Designhotel Maastricht, Kaboom Hotel, Hotel St. Martenslane en Qbic Hotel in Amsterdam. Daarnaast twee accommodatie concepten; La Bergere Apartments en Seven to Living. Verschillende concepten, geen simpele thema's, ideeën doorgevoerd in design, interieur, service en mensen, met dezelfde basisprincipes: verrassend, gastvrij en kwalitatief hoogwaardig. 

La Bergère Group gelooft in duurzame samenwerking met lokale specialisten om bijzondere verbindingen tot stand te brengen en te versterken. Rino Soeters: “Wij willen blijven bouwen aan een gezond bedrijf. Door samen te werken kunnen wij ons focussen op datgene waar wij goed in zijn. De markt verandert en wij zien dat onze concepten worden gekopieerd, daarom moeten wij creatief en innovatief blijven. Dat moet niet alleen, maar dat vinden wij ook leuk en daar zijn wij goed in. Daar ligt ons hart, daar krijgen wij energie van!”


We exploiteren
Sterke, complementaire en vooral innovatieve producten in de hospitality markt. La Bergerè Group heeft zich ontwikkeld tot een gerenommeerd bedrijf dat vernieuwende hotelconcepten creëert, implementeert en exploiteert.

2001: het eerste designhotel van de Benelux opent zijn deuren. Destijds een bijzonder vernieuwende naam; een designhotel met "one-stop-shopping", een ongekend concept in deze tijd. In de jaren die volgen ontstaan er bij La Bergère Group nieuwe exploitaties met bijzondere concepten: 
La Bergerè Apartments met 50 service appartementen voor expats in Maastricht, inclusief housekeeping, wifi en laundry services (sinds 2002), Hotel St. Martenslane waar crafts en authentiek vakmanschap in het middelpunt staan met handgemaakt designinterieur, een ode aan de ambachten waar Maastricht mee groot is geworden (sinds 2004), Qbic Hotels wereldwijd een grote hit, behorende bij de Ipod Hotels en het eerste Hotel in een World Trade Center als oplossing voor leegstaande kantoorruimten (sinds 2007 met uitbreidingen in 2010 en 2013). Townhouse Designhotel Maastricht; een hotel dat dagelijkse dingen bijzonder maakt, waar de gasten soep krijgen als ze inchecken en waar self service ook service is (sinds 2010). Kaboom Hotel; affordable luxury voor de reiziger van nu die een topkwaliteit overnachting wil voor een minimale prijs. Een comfy Auping-bed, Grohe-rainshower, XL tv, razendsnel free wifi en voor de rest ligt de stad aan de voeten. Luxe lean & Mean (2015).

We doen

La Bergère Group creëert en exploiteert ‘hospitality’ concepten afgestemd op de behoefte van de gast van nu én de toekomst. Wij geloven dat oprechte aandacht de ultieme luxe is. En dat dat ook op een betaalbare manier kan. Wij willen onze gasten blijven verrassen met creatieve en eenvoudige gastbelevingen. Dit betekent dat wij constant op zoek zijn naar innovatieve kansen in de voor ons relevante markten. Altijd met het oog op gastvrijheid, betaalbaarheid en gebruiksvriendelijkheid.  

We geloven
Wij geloven in lef, innovatie en creativiteit. Mits goed onderbouwd. Krachten en competenties zetten wij in met passie voor onszelf én onze omgeving. Wij werken in onze concepten waar mogelijk samen met lokale aanbieders van producten en diensten. Focus op datgene waar je goed in bent en laat de rest aan een ander over. Zo ontstaan er bijzondere verbindingen en wordt de lokale economie versterkt.